مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 10:412018-04-16بين الملل

حمله به سوریه ناقوس شکست آمریکا از تفکر انقلاب اسلامی را به صدا درآورد


کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با اشاره به اینکه حمله آمریکا به سوریه ضعف های این غده سرطانی را بیشتر هویدا کرد، گفت: این حمله ناقوس شکست بزرگ آمریکا از تفکر انقلاب اسلامی در منطقه را به صدا درآورد.

- حسین کریمی اول امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در گنبدکاووس با اشاره اقدام احمقانه و گستاخانه آمریکا و دو هم پیمانش در حمله موشکی به برخی مواضع در کشور سوریه اظهار کرد: همه دنیا به ویژه خود آمریکایی ها می دانند که از این اقدامات کور و بی فرجام هیچ سودی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه حمله موشکی آمریکا به کشور سوریه نشان دهنده انفعال جریان غرب و ترس عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت و نفوذ نیروهای مقاومت در منطقه است، افزود: آمریکا، فرانسه و انگلیس با نقض تمامی معاهدات بین المللی و قوانین حاکم در جهان و در کمال بی توجهی به شعارهای فریب کارانه قبلی خود مبنی بر عدم دخالت در سرنوشت کشورهای دیگر دست به این اقدام وحشیانه زده اند.

کارشناس مسائل سیاسی استان گلستان با تاکید بر اینکه این حمله در شرایطی صورت گرفت که شورای امنیت سازمان ملل تیم تحقیقاتی خود را درباره صحت و سقم حملات شیمیایی سوریه در شهر دوما به این کشور فرستاده است، گفت: هنوز تیم محقق به کشور سوریه نرسیده آمریکا در کمال بی شرمی دست به جنایت بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به سوریه ناقوس شکست آمریکا از تفکر انقلاب اسلامی را به صدا درآورد

حمله به سوریه ناقوس شکست آمریکا از تفکر انقلاب اسلامی را به صدا درآورد