مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 10:112018-04-16بين الملل

حملات موشکی به سوریه حمایت دروغین حقوق بشر است


سرانجام پس از کش و قوس های فراوان ائتلاف همیشه جنگ طلب امریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه حملات موشکی محدود و سریع را انجام دادند، این همان ماموریت دروغین حمایت از حقوق بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سکینه قربی* مسئول سیاسی دفتر بسیج دانشجویی رامسر در یاداشتی نوشت: سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و حملات لفظی علیه دولت سوریه به دلیل به اصطلاح حمله شیمیایی اسد به دوما، صبح شنبه 25 فروردین 1397، ائتلاف همیشه جنگ طلب امریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه حملات موشکی محدود و سریع را انجام دادند.

متن کامل یادداشت به شرح ذیل است:بسمه تعالیسرانجام پس از کش و قوس های فراوان و حملات لفظی علیه دولت سوریه به دلیل به اصطلاح حمله شیمیایی اسد به دوما، صبح شنبه 25 فروردین 1397، ائتلاف همیشه جنگ طلب امریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه حملات موشکی محدود و سریع را انجام دادند و به قول ترامپ ماموریتشان انجام شد.

این همان ماموریت دروغین حمایت از حقوق بشر است.

زیرا درحالی که 4سال است یمن به شدت بمباران می شود و در محاصره کامل، 70 سال فلسطین مظلوم اشغال شده است، بحرین در اشغال است، داعش در عراق و سوریه به وحشیانه ترین شکل ممکن مرتکب جنایات ضد بشری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات موشکی به سوریه حمایت دروغین حقوق بشر است

حملات موشکی به سوریه حمایت دروغین حقوق بشر است