مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 09:052018-04-16اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان شرقی مناسب نیست


معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که میزان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان شرقی مناسب نیست، گفت: ضروری است عملکرد استان از لحاظ پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بالاتر از متوسط کشوری باشد.

- پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان شرقی مناسب نیست معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که میزان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان شرقی مناسب نیست، گفت: ضروری است عملکرد استان از لحاظ پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بالاتر از متوسط کشوری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جهانگیری در کارگروه اشتغال آذربایجان شرقی، با اشاره به این که ظرفیت های اقتصادی در استان بی نظیر است، اظهار کرد: گستردگی، تنوع تولید و تثبیت توسعه اقتصادی در استان هم افزایی بین بخشی دستگاه های اجرایی را دو چندان می کند و لازم است فرآیند جذب سرمایه گذاری با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی اضافه کرد: همه مدیران مکلف هستند خود را مسئول جذب سرمایه گذاری بدانند؛ چراکه در آذربایجان شرقی پتانسیل های زیادی نهفته است که می تواند منجر به توسعه تولید و اشتغال شود.

جهانگیری با بیان این که تسهیلات از جمله ابزارهای موثر در راستای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال است، گفت: موتور محرکه این امر، دبیرخانه کارگروه اشتغال استان می باشد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان شرقی مناسب نیست

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان شرقی مناسب نیست