مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 06:562018-04-16سياسي

به دلیل مشکل مکانی تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن تهران در آستانه تعطیلی است


مرکز شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن حضرت ولیعصر(عج) تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در تهران است که در دوران فعالیتش ده ها حافظ کل تربیت کرده اما اکنون به دلیل مشکلات مالی و مکانی در آستانه تعطیلی قرار دارد.

- تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن تهران در آستانه تعطیلی است مرکز شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن حضرت ولیعصر(عج) تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در تهران است که در دوران فعالیتش ده ها حافظ کل تربیت کرده اما اکنون به دلیل مشکلات مالی و مکانی در آستانه تعطیلی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فعالیت های قرآنی "، مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از مؤسسات موفق در تربیت حافظان قرآن است که در استان های محروم به تربیت حافظان قرآن اقدام کرده و تاکنون بیش از هزار و 700 نفر در این مؤسسه کل قرآن کریم را حفظ شده اند.

این مؤسسه درحالی در استان های مختلف مشغول فعالیت است که شهر بزرگی مانند تهران باتوجه هجمه های وسیع دشمن بیشتر به توجه نیاز داشت اما به دلیل بالا بودن هزینه ها در تهران مسئولان مؤسسه توان راه اندازی شعب و مراکز شبانه روزی حفظ قرآن در تهران را نداشتند تا اینکه حدود چهار سال پیش و با همت حجت الاسلام جابر نوبختی امام جماعت مسجد جابری تهران اولین شعبه مؤسسه در شهرری راه اندازی شد و در ادامه یک شعبه دیگر و دو مرکز شبانه روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل مشکل مکانی تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن تهران در آستانه تعطیلی است

به دلیل مشکل مکانی تنها مرکز شبانه روزی حفظ قرآن تهران در آستانه تعطیلی است