مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 06:252018-04-16فناوري

دروغ غول های تکنولوژی درباره امنیت گوشی های اندرویدی!


به عقیده بسیاری از تحلیلگران، شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند اندرویدی در انتشار به روزرسانی های امنیتی به مشتریان و کاربران خود دروغ می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکر نیوز، با اینکه سیستم عامل اندروید در گوشی های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی سابقه ای برخوردار شده است، اما بارها توسط منتقدان و تحلیلگران در حوزه فناوری و امنیت سایبری مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته است.

بر اساس نتایج تحقیقات جدید صورت گرفته، بیشتر شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند اندرویدی در انتشار نسخه به روزرسانی نرم افزاری جهت افزایش امنیت سایبری دستگاه الکترونیکی مورد استفاده کاربران، به آنان دروغ می گویند.

به عبارتی دیگر، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی هیچ وقت نسخه به روزرسانی امنیتی برای موبایل هایی با سیستم عامل اندروید منتشر نکرده اند.

این ادعا می تواند سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی همچون سامسونگ، شیائومی، وان پلاس، سونی، اچ تی سی، ال جی و هواوی را به چالش بزرگی بکشاند و آن ها را در آینده ای نزدیک وادار کند تا به کاربران، مشتریان، طرفداران و انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کشورهای مختلف پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ غول های تکنولوژی درباره امنیت گوشی های اندرویدی!

دروغ غول های تکنولوژی درباره امنیت گوشی های اندرویدی!