مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 03:212018-04-15بين الملل

یادداشت/ جعفر بلوری دنیای فردا دنیای موشک هاست نه گفتمان ها!


رژیم صهیونیستی، آمریکا به همراه انگلیس و فرانسه با ادبیات های متفاوت به کرات اعلام کرده اند نگران ریشه کن شدن تروریست های تکفیری در منطقه به ویژه سوریه و در نتیجه افزایش نفوذ و اقتدار ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: همانطور که پیش بینی می شد، آمریکا حملات مقطعی و پر سروصدایی را به چند نقطه از سوریه (در سه استان حمص، دمشق و حماه) انجام داد تا به گفته نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل نشان دهد، ترامپ مرد عمل است و زمانی که خطوط قرمزی را مشخص می کند، اگر کسی وارد آن خطوط شد، آن را بی پاسخ نمی گذارد.

(!) این حمله درست مثل حمله سابق ترامپ به بهانه حملات شیمیایی صورت گرفت و فقط سروصدا داشت؛ و به قول ستون نویس روزنامه انگلیسی گاردین ، کسی دستاورد آن را ندید! حمله موشکی آمریکا به سوریه که با مشارکت فرانسه و انگلیس صورت گرفت و طی آن حدود 100 موشک به خاک سوریه شلیک شد، فقط 3 زخمی داشت و 70 درصد موشک ها نیز در آسمان منهدم گردید.

این حملات اگرچه بی خاصیت ، پر سروصدا ، پر هزینه و در یک کلام صرفا سیاسی بود اما در بطن خود حاوی نکات، پیام ها و پی آمدهایی بود که تبیین بخشی از آنها موضوع این نوشتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ جعفر بلوری دنیای فردا دنیای موشک هاست نه گفتمان ها!

یادداشت/ جعفر بلوری دنیای فردا دنیای موشک هاست نه گفتمان ها!