مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 20:112018-04-15بين الملل

حملات آمریکا مسیر رسیدن به صلح در سوریه را دشوار کرد


روحانی در تماس تلفنی با پوتین گفت: حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه اقدامی تجاوزکارانه و برای روحیه دادن به تروریست های شکست خورده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ، رؤسای جمهور ایران و روسیه در گفتگویی تلفنی آخرین تحولات بین المللی، منطقه ای، اوضاع سوریه و چگونگی همکاری ها و روابط دوجانبه تهران-مسکو را مورد بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام حسن روحانی در این تماس، حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی را اقدامی تجاوزکارانه و در راستای روحیه دادن به تروریست های شکست خورده در این کشور عنوان کرد و گفت: اگر تجاوز و نقض آشکار قوانین بین المللی به سادگی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سوی عاملان آن امکان پذیر شود، باید شاهد بی ثباتی های جدیدی در نظام بین الملل و منطقه باشیم.

رییس جمهور با بیان اینکه این اقدام تجاوزکارانه آمریکا نشان داد که با تروریست ها رابطه مستقیم دارند، افزود: آمریکایی ها زمانی که احساس کردند دست تروریست ها از منطقه مهمی مانند غوطه شرقی کوتاه شده، اینگونه عکس العمل از خود نشان دادند.

روحانی افزود: حمله آمریکا و متحدانش به سوریه نشان دهنده آنست که در مسیر مبارزه نهایی با تروریسم در سوریه با مشکلات و مسائل جدید روبرو هستیم و باید رایزنی و همکاری بیشتری با هم داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات آمریکا مسیر رسیدن به صلح در سوریه را دشوار کرد

حملات آمریکا مسیر رسیدن به صلح در سوریه را دشوار کرد