مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 15:312018-04-15ورزشي

در مسابقات اردوی تیم ملی دارت ایران بیگمی با گردن آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد


در رقابت های پنجمین اردوی تیم ملی دارت ایران آتنا بیگمی از خراسان جنوبی با گردن آویز برنز بر سکوی مسابقات جوانان ایستاد و علیزاده به جمع 16 دارتر برتر بزرگسال پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری فارس" از بیرجند، در پنجمین اردوی دارت ایران زمین نماینده های خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

در رقابت های این ماراتن ملی آتنا بیگمی با درخشش خود و غلبه بر حریفان برتر دارتر بانوان جوان کشور به نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

"بیگی" در عین شایستگی در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف تهرانی خود شد و با گردن آویز برنز بر سکوی سوم رقابت های درون اردوی تیم ملی دارت ایران زمین ایستاد.

در مسابقات بخش آقایان پنجمین دوره اردوی تیم ملی دارت ایران زمین پوریا علی آبادی و مهدی خادم از خراسان جنوبی حضور داشتند که به رغم شایستگی و صعود به مرحله حذفی از کسب مقام و مدال رقابت ها بازماندند.

ابوالفضل علیزاده که برای نخستین بار در مسابقات فصلی دارت ایران زمین بزرگسالان کشور به مصاف 64 دارتر برتر کشور رفت؛ با غلبه بر حریفان بنام خود در جمع 16 نفر مرحله نیمه نهایی رقابت ها قرار گرفت.

اردوی آمادگی و مسابقات تیم ملی دارت جوانان و نوجوانان ایران زمین با شرکت قریب بر 100 ورزشکار برتر استان های کشور به میزبانی استان اراک در خانه دارت کرج برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسابقات اردوی تیم ملی دارت ایران بیگمی با گردن آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد

در مسابقات اردوی تیم ملی دارت ایران بیگمی با گردن آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد