مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 13:052018-04-15اجتماعي

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره وقوع طوفان تندری و آبگرفتگی معابر


سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، دراخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: بر اساس آخرین تحلیل های هواشناسی و پیرو اخطاریه شماره 10 روز شنبه (25 فروردین ماه) تداوم فعالیت سامانه بارشی مستقر روی کشور به صورت بارش باران، گاهی به شکل طوفان تندری و به شکل رگبار و رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود که می تواند موجب آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در این مناطق شود همچنین با توجه به کاهش دما، فعالیت این سامانه بارشی در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی به شکل برف خواهد بود.

این شرایط امروز در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، نیمه غربی لرستان،خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، غرب سمنان، تهران (بویژه مناطق جنوبی) قم و شمال کرمان پیش بینی می شود همچنین بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی البرز در استان های تهران، سمنان، مازندران،شرق گیلان، جنوب اردبیل و گلستان رخ می دهد.

این وضعیت دوشنبه ( 27 فروردین ماه) در جنوب کردستان، کرمانشاه، مرکزی، نیمه جنوبی همدان،تهران،البرز، خوزستان، ایلام، لرستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره وقوع طوفان تندری و آبگرفتگی معابر

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره وقوع طوفان تندری و آبگرفتگی معابر