مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 12:552018-04-15بين الملل

نتیجه حمله موشکی به سوریه از بعد نظامی


"حمله موشکی آمریکا، فرانسه و بریتانیا به خاک سوریه حاوی دو پیام مهم است؛ خوشبختانه پس از وقوع این حمله مشخص شد که جنگ جهانی سوم آغاز نخواهد شد و پیام دوم این حمله حاوی این نکته مهم است که جایگاه کشورهای سلطه طلب غربی در منطقه رو به افول است و موقعیت ایران .

- "حمله موشکی آمریکا، فرانسه و بریتانیا به خاک سوریه حاوی دو پیام مهم است؛ خوشبختانه پس از وقوع این حمله مشخص شد که جنگ جهانی سوم آغاز نخواهد شد و پیام دوم این حمله حاوی این نکته مهم است که جایگاه کشورهای سلطه طلب غربی در منطقه رو به افول است و موقعیت ایران و کشورهای پشتیبان محور مقاومت همچنان رو به گسترش است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان و به نقل از دویچه وله، به گفته تحلیلگران سیاسی و نظامی، خوشبختانه در حمله اخیر، فرماندهان نظامی کشورهای غربی حاضر در جنگ با مدیریت هوشمندانه، از آتش افروزی بیشتر جلوگیری کردند و علی رغم تمایل سیاست مداران، اهداف این حمله موشکی را به گونه ای تنظیم کردند که تلفات انسانی به حداقل رسیده و احتمال آسیب به نیروهای نظامی روسیه کاهش یابد.

چند روز قبل از وقوع حمله موشکی به سوریه، پیام های هشدارآمیز از دو طرف حاضر در بحران سوریه شنیده شد که از وقوع رویدادی به مراتب شدیدتر از حملات موشکی اخیر خبر می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه حمله موشکی به سوریه از بعد نظامی

نتیجه حمله موشکی به سوریه از بعد نظامی