مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 09:412018-04-15سياسي

آمریکا، انگلیس و فرانسه به عنوان جنایتکار جنگی معرفی شوند


نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجاوز اخیر به کشور سوریه گفت: چنین حملاتی از سوی هر کشوری باشد آن را محکوم کرده و به عنوان جنایتکاران جنگی این سه کشور باید خسارات وارده بر مردم مظلوم سوریه را بپردازند.

- شهباز حسن پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به تجاوز اخیر به کشور سوریه اظهار داشت: به دنبال پیروزی های اخیر جبهه دولتی سوریه در مقابله با مزدوران داعش که منجر به آن شد تعدادی از مزدوران کشورهای متخاصم از جمله انگلیس به اسارت نیروهای سوری در آمدند یا کشته شدند برای اینکه حمایت آمریکا از داعش افشا نشود دست به یک حمله کور زدند.

وی افزود: تاریخ ثابت کرده که چنین حملاتی پیروزی به همراه ندارد اینکه شب هنگام آسایش و آرامش بیماران، کودکان و مردم بی دفاع و بی گناه یک کشور را به هم بریزند این نشانه ضعف و نه نشانه قوت کشورهای متجاوز است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حمله بدون کسب اجازه از سازمان ملل با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات بین المللی صورت گرفت و یکبار دیگر ددمنشی و خوی استکباری آمریکا، انگلیس و فرانسه را به نمایش گذاشت و نشان داد این کشورها پایبند هیچ قانون و قاعده ای نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا، انگلیس و فرانسه به عنوان جنایتکار جنگی معرفی شوند

آمریکا، انگلیس و فرانسه به عنوان جنایتکار جنگی معرفی شوند