مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 14:312018-04-11پزشكي

رییس سازمان بهزیستی کشور: 3 میلیون زن سرپرست خانوار در معرض آسیب روحی قرار دارند


بررسی ها نشان می دهد سه میلیون زن سرپرست خانوار در کشور داریم و این درحالی است که زنان ما به لحاظ اقتصادی آسیب پذیرترند و بیشتر در معرض آسیب روحی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، انوشیروان محسنی بندپی در دومین جشنواره روانشناسی و مشاوره گفت: با شتاب گرفتن تغییرات محیطی و اجتماعی و ساختار جوامع هر روز با عواملی مواجهیم که سلامت آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار داده که تک فرزندی، تنهایی، تغییرات اقلیمی و.

از این جمله است اظهار کرد: یقینا سلامت روان نقش کلیدی در سلامت افراد ایفا می کند.

وی افزود: سازمان جهانی بهداشت عدم رشد و تکامل یکپارچه در دوران کودکی، نابرابری و پایمال شدن حقوق شهروندی، عدم مهارت های زندگی، والدین دچار مخاطرات و مشکلات بسیار را از جمله عوامل برهم زننده سلامت روان برمی شمرد.

محسنی گفت: 50 درصد عوامل برهم زننده سلامت روان از سن 15سالگی شروع و 75 درصد تا سن 25 سالگی به اوج می رسد و حاکی از آن است که باید پیشگیری را به جد مورد توجه قرار دهیم و اجازه ندهیم این مشکلات و بیماری ها عود کند.

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در این میان تغییرات محیطی و اجتماعی و اقلیمی تا 75 درصد تاثیرگذاری منفی بیشتری نسبت به عوامل وراثتی دارند گفت: در همه تحقیقات نشان داده شده آنها که درآمد پایین تر دارند و بیکارند بیشتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بهزیستی کشور: 3 میلیون زن سرپرست خانوار در معرض آسیب روحی قرار دارند

رییس سازمان بهزیستی کشور: 3 میلیون زن سرپرست خانوار در معرض آسیب روحی قرار دارند