مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 10:412018-04-10ورزشي

شکست اتحاد قم برابر تیم ملی عراق


تیم اتحاد معصومیه قم قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر در دو دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی عراق شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، عراقی ها که در سال های اخیر سرمایه گذاری قابل توجهی برای پیشرفت در بسکتبال با ویلچر انجام داده اند در تلاش رای رسیدن به سطح تیم های مطرح قاره کهن نظیر تیم ملی ایران، یک مربی ایرانی را به خدمت گرفته و ایران را به عنوان کشوری مطمئن برای تشکیل اردوی آماده سازی خود انتخاب کرده اند.

به همین منظور تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق برای تشکیل اردوی آماده سازی خود با حضور در ایران به شهر مقدس قم سفر کرد و بعد از انجام بازی های تدارکاتی با تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین اراک، دو بازی نیز با تیمی از قم به نام اتحاد معصومیه برگزار کرد، تیمی که در دو سال اخیر نماینده قم در لیگ های ایران است.

دیدارهای تدارکاتی تیم اتحاد معصومیه قم با تیم ملی بسکتبال با ویلچر عراق به میزبانی سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم به انجام رسید و عراقی ها که با یک مربی ایرانی خود را برای بازی های پاراآسیایی 2018 آماده می کنند به اتحاد اجازه خودنمایی نداده و با دست پر از قم خارج شدند.

تیم ملی عراق را عباس خاکی سرمربی اسبق تیم ایثار قم و فصل گذشته تیم اتحاد معصومیه هدایت می کند و عراقی ها که پیش از این نیز تجربه سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست اتحاد قم برابر تیم ملی عراق

شکست اتحاد قم برابر تیم ملی عراق