مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 15:262018-04-09سياسي

اقامت شهروندان خارجی در تاجیکستان تسهیل می شود


سخنگوی پارلمان تاجیکستان از آغاز بازبینی قوانین مربوط به وضعیت حقوقی شهروندان خارجی و افراد بدون شهروندی در این کشور، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدعطا سلطان اف سخنگوی مجلس نمایندگان تاجیکستان از آغاز بازبینی قوانین مربوط به وضعیت حقوقی شهروندان خارجی و افراد بدون شهروندی در این کشور خبر داد.

وی افزود: نمایندگان پارلمان تاجیکستان امروز به بررسی اصلاحات پیشنهاد شده به قانون این کشور درباره وضعیت حقوقی شهروندان خارجی و افراد بدون شهروندی پرداخته اند.

سلطان اف اضافه کرد: در صورت وارد کردن اصلاحات به این قانون و تصویب آن از سوی هر دو مجلس، شرایط حضور شهروندان خارجی در قلمرو تاجیکستان به طور قابل توجهی تسهیل می شود.

وی اصلاحات این قانون را با پیام امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان به پارلمان این کشور در 22 دسامبر سال گذشته مرتبط دانست.

آن موقع رییس جمهور فرصت 3 روزه به شهروند خارجی برای ثبت نام در ادارات مربوطه را مدت کمی عنوان کرد و خواستار افزایش آن تا 10 روز کاری شده بود.

بنابه اصلاحات پیشنهاد شده دولت تاجیکستان این قانون مدت ثبت نام شهروندان خارجی بعد از ورود به تاجیکستان تا ده روز افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت شهروندان خارجی در تاجیکستان تسهیل می شود

اقامت شهروندان خارجی در تاجیکستان تسهیل می شود