مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 07:412018-04-09اقتصادي

منتقدان بانک مرکزی و نرخ ارز دنبال شهرت هستند!


روزنامه های زنجیره ای همزمان با اعتراف به کارنامه ضعیف سیاست خارجی دولت و افزایش ایران هراسی در دوره پسابرجام، مدعی شدند که بال وزارت خارجه از سوی مجموعه های خارج از وزارت خارجه، - چیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه های زنجیره ای همزمان با اعتراف به کارنامه ضعیف سیاست خارجی دولت و افزایش ایران هراسی در دوره پسابرجام، مدعی شدند که بال وزارت خارجه از سوی مجموعه های خارج از وزارت خارجه، چیده شده است! وزیر اقتصاد، اظهارات اقتصادی جهانگیری را رد کرد و روزنامه حامی دولت مدعی شد که افزایش افسار گسیخته قیمت دلار،تقصیر حاکمیت است!روزنامه ابتکار در ادامه خط تناقض گویی و فرافکنی این روزهای زنجیره ای ها درباره افزایش لحظه ای قیمت دلار، در ادعایی مضحک انتقادها به بانک مرکزی را غیرکارشناسانه و اقدامی از سوی گروه های سیاسی رقیب دولت برای مشهور شدن نامید و در ادعایی مضحک تر افزایش افسارگسیخته قیمت دلار را به گردن حاکمیت انداخت.

این روزنامه اصلاح طلب در سر مقاله خود نوشت: بدون تردید مدیران امروز بانک مرکزی همانند مدیران پیشین و همانند مدیران ارشد می توانسته اند تصمیم های بهتری گیرند اما به دلایل گوناگون نشده است که چنین کنند اما این کاستی های تکنیکی و مهارتی نباید راه را برای تضعیف ناکارشناسانه مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان بانک مرکزی و نرخ ارز دنبال شهرت هستند!

منتقدان بانک مرکزی و نرخ ارز دنبال شهرت هستند!