مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 05:412018-04-09بين الملل

نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار توقف فروش تسلیحات پاریس به ریاض شدند


نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار توقف فروش تسلیحات پاریس به ریاض شدند - " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ورود محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاریس برای یک دیدار سه روزه، بار دیگر، نگرانی نمایندگان پارلمان فرانسه را در خصوص صادرات تسلیحات این کشور به ریاض برانگیخت.

یکی از مقامات وزارت دفاع فرانسه در این زمینه گفت: در ارتباط با مقامات سعودی، فرانسه یک راهبرد جدیدی برای صادرات تسلیحات به عربستان سعودی طرح ریزی کرده است که مدیریت آن تاکنون بر عهده سازمان فرانسوی ODAS (سازمان فرانسوی مدیریت منافع دفاعی فرانسه در عربستان سعودی) بوده است .

این مقام فرانسوی همچنین به این مسئله اشاره کرد که از هم اکنون، این راهبرد تحت پوشش توافق بین دولتی میان دو کشور خواهد بود و این در حالی است که ODAS تنها وظیفه پایان دادن به قراردادهای کنونی را برعهده خواهد داشت .

دیدار سلمان از فرانسه که از روز یکشنبه (دیروز) آغاز شده است در میان افزایش فشار نمایندگان پارلمان فرانسه به صورت گرفته است که در خصوص فروش تسلیحات فرانسه به عربستان سعودی که جنگ یمن را به راه انداخته است، ابراز نگرانی کرده اند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این زمینه گزارش کرد که شمالی از نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار تحقیقات درباره صادرات تسلیحات فرانسه به ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار توقف فروش تسلیحات پاریس به ریاض شدند

نمایندگان پارلمان فرانسه خواستار توقف فروش تسلیحات پاریس به ریاض شدند