مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1397 ساعت 12:562018-04-06بين الملل

رای الیوم: حضور فرانسه در منبج باخت آمریکا و اروپا در سوریه را عوض نمی کند


سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم از قطعیت مقابله ترکیه با حضور نیروهای فرانسوی در شمال سوریه سخن گفت و تاکید کرد آمریکا و اروپا دیگر به هیچ قیمتی نمی توانند باخت خود در سوریه را جبران کنند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در یادداشتی با عنوان چرا فرانسه غیرمنتظره به منبج نیرو فرستاد ، به قلم عبدالباری عطوان آورده است: نبرد بزرگ این روزهای رجب طیب اردوغان در شهر تل رفعت سوریه نیست بلکه علیه امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه و دولتش است چرا که وی تصمیم گرفته که از لحاظ نظامی جانب آمریکا را گرفته و او را در نبرد قریب الوقوع منبج تنها نگذارد.

ماکرون ضمن اعلام حمایت کامل خود از نیروهای کُرد سوریه دموکراتیک و طرح آنها برای ایجاد اقلیم کُردنشین در طول مناطق شمال سوریه از اعزام نیروهای کشورش به منبج سخن گفته است.

نویسنده افزود: اتحادیه اروپا و فرانسه بخصوص حالا دیگر احساس می کنند که نفوذ خود را در سوریه از دست داده اند و ائتلاف سه گانه ترکیه، روسیه و ایران که از لحاظ سیاسی و نظامی تقویت شده، برنده است از همین رو تصمیم به گرفتن برگه کُردها گرفتند تا شاید جایی برای خود در میز مذاکرات برای ایجاد راه حل سیاسی پیدا کنند و از قضیه بازسازی سوریه چیزی نصیبشان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: حضور فرانسه در منبج باخت آمریکا و اروپا در سوریه را عوض نمی کند

رای الیوم: حضور فرانسه در منبج باخت آمریکا و اروپا در سوریه را عوض نمی کند