مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 15:312018-04-04بين الملل

مسئول سوری خبر داد چهار درصد خاک سوریه هنوز در اشغال عناصر داعش است


معاون وزیر دفاع سوریه با اشاره به ترس آمریکا، انگلیس و فرانسه از موفقیت آمیز بودن نشستهای سوری-سوری تأکید کرد که نابودی تروریسم در سوریه، ضربه سنگینی به طرحهای غرب زد.

- ، محمود الشوا معاون وزیر دفاع سوریه تأکید کرد که حضور هر نیروی نظامی بیگانه در خاک سوریه بدون موافقت دولت این کشور، تجاوز و اشغالگری محسوب می شود و بر این اساس با آن رفتار خواهد شد.

الشوا در جریان سخنرانی در هفتمین نشست امنیت بین الملل در مسکو تصریح کرد که نابودی تروریسم در سوریه، ضربه سنگینی به طرحهای غرب زد و پیروزی ارتش سوریه و همپیمانانش راه را برای رسیدن به راهکار مسالمت آمیزی فراهم کرد که مردم سوریه آن را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با عملیات ارتش سوریه، روند گفت وگوهای سوری-سوری و آشتی ملی در این کشور ادامه دارد، از تغییر موضع بسیاری از کشورها در قبال بحران سوریه خبر داد.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از الشوا گزارش داد که دولت سوریه نشستهای صلح آستانه با نظارت روسیه و جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است و این نشستها آثار مثبت نسبی دارد و در صورتی که طرف تُرک نیز به آنچه در این نشست ها مقرر می شود، پایبند باشد، نتایج بهتری نیز خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول سوری خبر داد چهار درصد خاک سوریه هنوز در اشغال عناصر داعش است

مسئول سوری خبر داد چهار درصد خاک سوریه هنوز در اشغال عناصر داعش است