مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1397 ساعت 08:112018-04-03سياسي

کاظم سیاحی: من و جیگر با هم زندگی می کنیم!


جیگر از آن شخصیت هایی است که همیشه در گوشه ذهنم هست و با او زندگی می کنم.

معمولا دو سه ماه قبل از ضبط تمرین و روخوانی را شروع می کنیم در این دوره شخصیت او پررنگ می شود و همه ما تلاش می کنیم او خلاق تر و دوست داشتنی تر شود، - اما واقعیت این است از زمان حضورش در مجموعه کلاه قرمزی همیشه در ذهنم هست و به او فکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، جیگر را حالا دیگر بیشتر مردم می شناسند؛ از بزرگ و کوچک گرفته تا زن و مرد.

جیگر حتی بین آنهایی که کمتر تلویزیون تماشا می کنند و گاهی پز این را می دهند که وقتشان گرانبهاتر از آن است که پای برنامه های تلویزیون تلف شود هم طرفدار دارد و این طیف نیز در شبکه های اجتماعی مانند توییتر درباره دلبری های این عروسک دوست داشتنی چیزهایی می نویسند! نگاه جیگر به دنیا واقعی و در عین حال فانتزی است.

او خری است که دوست دارد، اسب باشد اما شاید خودش نمی داند همین موقعیت است که دوست داشتنی اش کرده است ! در روز سیزده بدر با کاظم سیاحی، گوینده عروسک جیگر هم صحبت شدیم تا از روند رشد این عروسک برایمان بگوید.

سال گذشته زمانی که سری جدید مجموعه کلاه قرمزی ضبط می شد، فکر می کردید عروسک جیگر به این میزان مورد استقبال قرار گیرد و مردم دوستش داشته باشند؟ هنوز بدرستی نمی دانم امسال میزان استقبال از عروسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظم سیاحی: من و جیگر با هم زندگی می کنیم!

کاظم سیاحی: من و جیگر با هم زندگی می کنیم!