مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1397 ساعت 16:012018-03-29سياسي

لزوم برخورد با شبکه های توزیع محلی و باراندازهای مواد مخدر در غرب تهران


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: یکی از اولویت های حوزه مواد مخدر در سال جاری برخورد با شبکه های توزیع محلی و نیز باراندازهای غرب استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" استان تهران، سردار محمدمسعود زاهدیان ظهر امروز در جلسه قرارگاه نوروزی در غرب استان تهران با تبریک سال جدید و تقارن با ماه رجب اظهار کرد: پلیس نقش مهمی در تأمین امنیت بر عهده دارد که این نقش در جامعه اسلامی یک مجاهدت محسوب می شود و امید است به برکت زحمات حاصله امنیت پایدار در کشور حاصل شود.

وی با بیان اینکه منطقه غرب استان تهران به دلیل بافت خاص اجتماعی مهم و آسیب پذیر است و هم آسیب پذیری را ایجاد می کند، تصریح کرد: بخشی از جرائم مهمی که در تهران اتفاق می افتد ریشه در حاشیه تهران و به خصوص حوزه سرزمین غرب استان تهران دارد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا بیان کرد: مباحثی که خدمت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص آسیب های اجتماعی مطرح شد، پنج آسیب در جامعه مشخص شد که ایشان فرمودند، آنچه امروز کشور را تهدید می کند آسیب های اجتماعی است که مهم ترین این آسیب ها نیز انواع مواد مخدر در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت های اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از راهکارهای مهم است که این امر از اولویت های امروز پلیس به شمار می رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با شبکه های توزیع محلی و باراندازهای مواد مخدر در غرب تهران

لزوم برخورد با شبکه های توزیع محلی و باراندازهای مواد مخدر در غرب تهران