مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1397 ساعت 13:112018-03-27دانش

دانشگاه ها فضا های آموزشی را برای جذب دانشجوی خارجی بازمهندسی کنند


دانشگاه ها باید فضا های آموزشی خود را برای جذب دانشجوی خارجی بازمهندسی کنند و تبادلات علمی دانشگاه ها در قالب سند آمایش بین الملل توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، باقر لاریجانی با بیان برخی اقدامات حوزه معاونت آموزشی در زمینه توسعه بین المللی آموزش علوم پزشکی توسعه ارتباطات بین المللی در عرصه های علمی را یکی از ملزومات حرکت به سمت مرجعیت علمی در حوزه سلامت ذکر کرد.

لاریجانی با بیان اینکه تحولات خوبی در سال های اخیر در حوزه بین الملل نظام سلامت ایجاد شده است، گفت: مسائل بین الملل در همه حوزه ها بحث مهمی است و در اسناد بالادستی کشور نیز بر این امر تاکید ویژه ای شده است.

ضروری است که بین المللی سازی را جدی بگیریم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ظرفیت های زیادی در حوزه علوم پزشکی کشور داریم که می توان از این ظرفیت ها برای جذب دانشجوی خارجی بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در منویات خود بر مرجعیت تاکید کرده اند و هدف این است که کشور ما قطب علمی در منطقه و جهان اسلام شود، اظهار داشت: برای حرکت در این مسیر لازم است وارد عرصه های بین الملل شویم و با سایر کشورهای دنیا در ارتباط باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها فضا های آموزشی را برای جذب دانشجوی خارجی بازمهندسی کنند

دانشگاه ها فضا های آموزشی را برای جذب دانشجوی خارجی بازمهندسی کنند