مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 13:412018-03-25حوادث

3 کشته و 7 مجروح حاصل حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری


رییس پلیس فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشته و مجروح شدن 10 نفر در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرکرد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس چهارمحال و بختیاری، رحمت الله نجفی با اشاره به کشته و مجروح شدن 10 نفر در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در استان اظهار کرد: ساعت 17:30 روز شنبه چهارم فروردین ماه در محور روستای کریم آباد به شهر کاج شهرستان اردل یک حادثه رانندگی بین خودروی پراید و ایسوزو رخ داد که متأسفانه در این حادثه 3 نفر کشته شدند.

وی افزود: در این تصادف یک جوان 28 ساله و خانم 50 ساله در صحنه تصادف جان باختند و یکی دیگر از سرنشینان خودروی پراید در حال انتقال به مراکز درمانی فوت کرد، راننده پراید هم اکنون در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد تحت درمان قرار دارد.

رییس پلیس فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حادثه به علت انحراف به چپ سواری پراید رخ داده ادامه داد: در حادثه دیگری که بین خودرو سمند و پیکاب در محور بن به شیخ شبان شهرستان بن رخ داد 6 تن مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند، سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 7 مجروح حاصل حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری

3 کشته و 7 مجروح حاصل حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری