مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1397 ساعت 09:002018-03-25بين الملل

نتانیاهو: شورای حقوق بشر سازمان ملل "سیرک بیهوده" شده است


نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل در تصویب 5 قطعنامه درباره فلسطین و محکومیت نقض آشکار حقوق فلسطینی ها توسط صهیونیست ها را محکوم کرد.

- نتانیاهو: شورای حقوق بشر سازمان ملل "سیرک بیهوده" شده است نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل در تصویب 5 قطعنامه درباره فلسطین و محکومیت نقض آشکار حقوق فلسطینی ها توسط صهیونیست ها را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در حمله انتقادی تند به شورای حقوق بشر عملکرد این نهاد حقوق بشری را زیر سوال برده و در توییترش نوشت: شورای حقوق بشرتبدیل به " سیرک بیهوده" شده است و قطعنامه های این شورا علیه اسراییل هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد! نتانیاهو در ادامه مدعی شد قطعنامه های شورای حقوق بشر " تنها دموکراسی منطقه" را هدف می گیرد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل جمعه پنج قطعنامه را صادر کرد که در آن ها بر حق غیر قابل تصرف ملت فلسطین در تعیین سرنوشت خود و تشکیل کشور مستقل تاکید و از اسراییل خواسته شده به مرزهای 1967 عقب نشینی کرده و به قطعنامه های شورای امنیت پایبند باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: شورای حقوق بشر سازمان ملل "سیرک بیهوده" شده است

نتانیاهو: شورای حقوق بشر سازمان ملل "سیرک بیهوده" شده است