مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 15:562018-03-24سياسي

وزارت خارجه برجام اقتصادی که رایزنی برای فروش تولیدات داخلی است را پیگیری کند


عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور در نماز جمعه اهواز گفت: مردم باید اهتمام ویژه ای در مصرف کالای های ایرانی داشته باشند؛ لازم است آتش به اختیارهایی در همه عرصه ها و در همه اقشار کار را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از اهواز، مهدی طرفی دبیر شورای تبیین مواشع بسیج دانشجویی استان خوزستان در به عنوان سخنران پس خطبه های اولین نماز جمعه اهواز در سال جدید با بیان انیکه تولید و اشتغال عرصه بسیار مهمی بود و دیدیم که دغدغه مردم معیشت و اقتصاد است اظهار کرد: امسال با توجه به نام گذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی باید مسئولین آمار و گزارشی در تولید و اشتغال در سال گذشته را ارائه بدهند.

مهدی طرفی گفت: در سال گذشته شاهد این بودیم که برخی از کارخانه های داخلی که تولید کننده محصولات ایرانی را تولید می کردند رو به تعطیلی یا تعدیل نیرو رفتند امیداوریم که بستری فراهم شود که مردم به محصولات ایرانی بیشتر اعتماد کنند و تولید کنندگان ایرانی هم حمایت شوند.

مسئولی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران با بیان اینکه در دو حوزه می شود این نامگذاری سال را بررسی کرد گفت: اولین حوزه وظیفه مردم است که وظیفه کلیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه برجام اقتصادی که رایزنی برای فروش تولیدات داخلی است را پیگیری کند

وزارت خارجه برجام اقتصادی که رایزنی برای فروش تولیدات داخلی است را پیگیری کند