مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 13:202018-03-24سياسي

حجاب علاوه بر یک نشانه اسلامی یک قانون الزام آور است


آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه موضوع حجاب از نظر همه فقهای اسلام یک حکم اسلامی بوده اما به عنوان نشانه اسلام تبدیل شده است، گفت: به همین علت حساسیت هایی نیز به دنبال داشته است و ضدانقلاب نیز دل بسته که این نشانه را حذف و به نظام و اسلام ضربه وارد کند؛ - آنها معتقدند اگر این نشانه را حذف کنند، راه برای حذف سایر احکام اسلامی باز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار با سردار اشتری، فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه کارنامه نیروی انتظامی کارنامه خوبی است، اظهار کرد: مردم به نیروی انتظامی علاقه مندند چرا که مشاهده می کنند که این نهاد با حداقل هزینه ها کارهای جمعی و قابل توجهی را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ایران نسبت به نیروی انتظامی دیگر کشورها تفاوت هایی دارد، اضافه کرد: دشمنی هایی که نسبت به نظام اسلامی وجود دارد، در کمتر جایی مشاهده می شود و به همین علت رسالت نیروی انتظامی سنگین تر می شود، اما اکنون نیروی انتظامی به خوبی به رسالت خود عمل کرده است.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که امنیت مطلوبی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: این امنیت در مرحله نخست نشان دهنده اقتدار نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب علاوه بر یک نشانه اسلامی یک قانون الزام آور است

حجاب علاوه بر یک نشانه اسلامی یک قانون الزام آور است