مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 12:212018-03-24سياسي

فتنه دروایش یک فتنه بزرگ بود/ کاهش 30 درصدی مصدومان چهارشنبه آخر سال


فرمانده ناجا با بیان اینکه فتنه دراویش و خیابان پاسداران یک فتنه بزرگ بود ولی به لطف خداوند این فتنه نیز برچیده شد، گفت: هرچند شاهد شهادت پرسنل نیروی انتظامی بودیم ولی در نهایت توطئه دراویش افشا و حقانیت نظام بار دیگر به اثبات رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، از حمایت های مراجع تقلید از نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت های مهمی بر عهده داشت که از جمله این ماموریت ها تامین امنیت انتخابات، اربعین حسینی و.

بوده است.

وی با اشاره به حضور بیش از 30 هزار نیروی پلیس در مراسم اربعین حسینی بیان کرد: در این مراسم با هماهنگی های صورت گرفته توانستیم نقش خود را ایفا کنیم.

فرمانده با اشاره به اتفاقات دی ماه اظهار کرد: در دی ماه شاهد برگزاری تجمعات در بیش از 80 شهر بودیم ولی با اقتدار نیروی انتظامی و همچنین با هوشیاری مردم به دشمن اجازه داده نشد که به اهداف و نتایج مورد نظر خود دست یابد.

وی با اشاره به برخی از تلاش ها مبنی بر تضعیف نظام اسلامی در داخل و خارج تصریح کرد: به لطف خداوند در طول این دهه با مشکلی روبه رو نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه دروایش یک فتنه بزرگ بود/ کاهش 30 درصدی مصدومان چهارشنبه آخر سال

فتنه دروایش یک فتنه بزرگ بود/ کاهش 30 درصدی مصدومان چهارشنبه آخر سال