مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 12:012018-03-24سياسي

اهتمام جدی پلیس به مبارزه با قاچاق کالا


فرمانده ناجا به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در خصوص حمایت از تولید داخلی، در امر مبارزه با قاچاق کالای خارجی اهتمام جدی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حسین اشتری در دیدار با آیت الله سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد با اشاره به اینکه به معنویت در میان نیروهای پلیس توجه شده است، گفت: برگزاری جلسات معنوی و معرفتی برای نیروهای پلیس موجب شده است که شاهد وجود فضای معنوی مطلوبی بین نیروهای انتظامی باشیم.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در استان قم بیان کرد: نیروی انتظامی در استان قم در برخورد با هنجارشکنان اقدامات لازم را داشته است.

فرمانده ناجا به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در خصوص حمایت از تولید داخلی، به امر مبارزه با قاچاق کالای خارجی اهتمام جدی خواهد داشت.

وی به عملکرد پلیس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود در سال جاری عملکرد مطلوبی داشته است و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم رسالت های خود را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.

انتهای پیام/و http://fna.

ir/bldq8t


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی پلیس به مبارزه با قاچاق کالا

اهتمام جدی پلیس به مبارزه با قاچاق کالا