مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 11:452018-03-24اجتماعي

راه اندازی 10 واحد بوم گردی در روستای گردشگری تمندان خاش


مسؤول انجمن میراث فرهنگی تمندان از راه اندازی ستاد استقبال از مسافران نوروزی در این روستا خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای نوروز اندیشیده شده و بیش از 10واحد بوم گردی و 2 مدرسه در این روستا برای استقبال از مسافران نوروزی توسط شورای اسلامی و دهیاری تمندان مهیا  شده است.

- مرتضی تمندانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: روستای تاریخی تمندان به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان با قرارگیری در دامنه تفتان و داشتن طبیعت زیبا و بکر و آب و هوایی مناسب همواره به عنوان یکی از مقاصد مسافران و گردشگران بوده است.

تمندانی ادامه داد: این روستا با با داشتن آثار تاریخی و گردشگری بسیار جذاب و نیز هوای مطبوع و بهاری می تواند میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی باشد.

رییس شورای اسلامی دورودی تمندان نیز در گفتگو با خبرنگار ما افزود: شورای اسلامی و دهیاری تمندان جهت معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی با طراحی بروشورهای مورد نیاز به استقبال از مسافران نوروزی رفته است خالدکردی گفت: با هدف معرفی فرهنگ و آداب رسوم مردم منطقه،ستاد استقبال از مسافران نوروزی در غالب سیاه چادر فرهنگی در این روستا برپاشده است که در آن انواع صنایع دستی زنان و مردان منطقه به نمایش گذاشته شده که با استقبال خوب گردشگران مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 10 واحد بوم گردی در روستای گردشگری تمندان خاش

راه اندازی 10 واحد بوم گردی در روستای گردشگری تمندان خاش