مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 11:262018-03-24بين الملل

آیا «سیف الاسلام قذافی» رویای حکومت بر لیبی را محقق می کند؟


با گذشت هفت سال از انقلاب مردمی لیبی که به سرنگونی رژیم «معمر القذافی» دیکتاتور سابق این کشور منجر شد، اکنون فرزند وی «سیف الاسلام» نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده که واکنش هایی را به دنبال داشته است.

- آیا سیف الاسلام قذافی رویای حکومت بر لیبی را محقق می کند؟ با گذشت هفت سال از انقلاب مردمی لیبی که به سرنگونی رژیم معمر القذافی دیکتاتور سابق این کشور منجر شد، اکنون فرزند وی سیف الاسلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده که واکنش هایی را به دنبال داشته است.

، چند روز پیش أیمن بوراس مسئول برنامه سیاسی و اصلاحات سیف الاسلام در یک کنفرانس خبری در تونس نامزدی وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری لیبی را اعلام کرد و گفت که هدف سیف الاسلام احیای دولت لیبی به گونه ای است که متعلق به همه باشد.

سیف الاسلام که هنوز مکان اقامت وی نامعلوم است پیش از این توسط گردان ابوبکر الصدیق در شهر الزنتان که تحت رهبری ژنرال خلیفه حفتر قرار دارد، بازداشت شده بود که ژوئن سال 2017 در راستای اجرای قانون عفو عمومی صادره از مجلس نمایندگان آزاد شد اما از آن زمان تا کنون محل اقامت وی مشخص نیست و معلوم نیست در لیبی بسر می برد یا خارج از آن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا «سیف الاسلام قذافی» رویای حکومت بر لیبی را محقق می کند؟

آیا «سیف الاسلام قذافی» رویای حکومت بر لیبی را محقق می کند؟