مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 11:052018-03-24بين الملل

بن سلمان: تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس "دردآور" است


ولیعهد عربستان در اظهاراتی در واشنگتن تصمیم رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت کشورش از تل آویو به قدس را اقدامی دردناک توصیف کرد.

- بن سلمان: تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس "دردآور" است ولیعهد عربستان در اظهاراتی در واشنگتن تصمیم رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت کشورش از تل آویو به قدس را اقدامی دردناک توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در مصاحبه با "واشنگتن پست" گفت روابطش با جارد کوشنر، مشاور و داماد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بخشی از روابط رسمی دو کشور است و سفرش به آمریکا نیز بخشی از تلاش ها برای جذب سرمایه گذاری ها در عربستان در سایه اصلاحات و توسعه و تکثرگرایی در منابع اقتصادی عربستان است.

وی همچنین به اوضاع در خاورمیانه اشاره کرد و گفت در صورت حل و فصل تمامی مشکلات در منطقه خاورمیانه اروپایی جدید خواهد بود و عربستان هر آنچه در توانش باشد برای "کمک" به منطقه و "کمک به یمن" انجام خواهد داد! بن سلمان همچنین تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت واشنگتن به قدس اشغالی را دردآور توصیف کرد.

ولیعهد عربستان طبق روال معمول، ادعاهای واهی را علیه ایران مطرح کرده و مدعی شد: ایران از طریق مسلح کردن انصارالله به موشک های بالستیک "نقشی ویرانگر" در یمن دارد! وی گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان: تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس "دردآور" است

بن سلمان: تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس "دردآور" است