مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 10:512018-03-24اجتماعي

بردسکن شهری با جاذبه های گردشگری زیبا


بردسکن دارای جاذبه های گردشگری زیبا و تاریخی بسیاری است که می تواند یکی از اهداف سفر زائران ایرانی و خارجی به خراسان رضوی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بردسکن، این شهرستان در فاصله 270 کیلومتری شرق و بیشتر مرکزی خراسان رضوی واقع شده، بردسکن علاوه بر اینکه دارای جمعیتی 100 هزار نفری با بیش از 15 روستا و آبادی بوده و دارای دو بخش انابد و بخش شهرآباد است.

این شهرستان با توجه به اینکه دارای سرزمینی حاصلخیز بوده، کشاورزی و دامداری آن توسعه یافته و به این دلیل بردسکن نامگذاری شده که کشاورزان میوه ها را دست می چینند، جالب است بدانید، بر به معنای میوه، دس مخفف دست و کن مخفف کندن بوده که بردسکن را تشکیل داده است.

در این شهرستان، میوه های سردرختی همچون آلو، زردآلو، هلو، انجیر، انار و انگور بیشتر از مناطق دیگر کشت می شود و از این نظر بردسکن محصولات متنوع کشاورزی قابل توجهی دارد.

بردسکن در مسیر استان های سمنان، شمال کشور، تهران و نیز به استان های یزد، فارس، خراسان جنوبی، سیستان و چندین شهرستان که در این محورها قرار دارند، واقع شده، در حال حاضر نیز روزانه بیش از 3 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین از این شهرستان به مقصدهای مختلف تردد دارند، همچنین، واقع شدن بردسکن در منطقه کویری سبب شده، جاذبه های کویری و نیز اماکن تاریخی بسیاری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردسکن شهری با جاذبه های گردشگری زیبا

بردسکن شهری با جاذبه های گردشگری زیبا