مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 09:512018-03-24اجتماعي

از مقبره ای مابین زمین و آسمان تا افسانه اژدهایی که با دعای امامزاده سنگ شد+عکس


کردستان دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی زیادی است و وجود 74 بقعه متبرکه در این استان موجب شده سالانه شمار زیادی از گردشگران علاقمند به اماکن مذهبی، - از مقبره ای مابین زمین و آسمان تا افسانه اژدهایی که با دعای امامزاده سنگ شد+عکس کردستان دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی زیادی است و وجود 74 بقعه متبرکه در این استان موجب شده سالانه شمار زیادی از گردشگران علاقمند به اماکن مذهبی، کردستان را هدف سفر خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، لبخند زیبای آفرینش بر لبان طبیعت زیبا و دلربای کردستان آرامش و آسایش لحظات را بر آراستگی و آسودگی به یک آشنایی ماندگار مبدل می کند.

طبیعت زیبای کردستان سال هاست با میهمانانش گرم و صمیمی است و بدون تنگ نظری یکسان و برابر برای تمام میهمانانش جلوه گری می نماید.

کردستان به واسطه داشتن طبیعت بکر و البته مردمانی مهمان نواز ظرفیت بسیار خوبی در بحث گردشگری دارد، شاید این استان بنا به دلایل مختلف از جمله جنگ تحمیلی و دور بودن از مرکزیت کشور در بحث توسعه زیرساخت های گردشگری با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

اما کردستان ظرفیت های بسیار غنی در بحث گردشگری، آثار طبیعی، تاریخی، مذهبی و حتی فرهنگی دارد که در کمتر جایی از ایران زمین می توان مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مقبره ای مابین زمین و آسمان تا افسانه اژدهایی که با دعای امامزاده سنگ شد+عکس

از مقبره ای مابین زمین و آسمان تا افسانه اژدهایی که با دعای امامزاده سنگ شد+عکس