مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 09:212018-03-24حوادث

عاملان قتل جوان 29 ساله در شهرستان دشتی به دام قانون افتادند


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از شناسایی و دستگیری دو متهمی که پس از خفه کردن جوان 29 ساله جسدش را در زمین های کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان دشتی رها کرده و متواری شده بودند، - خبر داد.

جهانبخش صیادی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در شهرستان دشتی اظهار داشت: بامداد روز 28 اسفندماه سال گذشته، جسد بی جان مرد 29 ساله ای به هویت علی در زمین های کشاورزی اطراف یکی از روستاهای شهرستان دشتی کشف شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی های پلیسی مشخص شد مقتول پس از درگیری با قاتل یا قاتلین بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی منجر به شناسایی هویت دو نفر عامل قتل شد که متواری شده بودند.

صیادی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، روز گذشته مخفیگاه متهمین متواری در یکی از روستاهای شهرستان دشتی شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو نفر دستگیر شدند.

وی یادآور شد: 24 ساعت پس از دستگیری یکی از متهمین به هویت ب ، وی بهقتل مقتول با همکاری همدستش اعتراف کرد و متهمین پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ذ http://fna.

ir/bldq0k


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل جوان 29 ساله در شهرستان دشتی به دام قانون افتادند

عاملان قتل جوان 29 ساله در شهرستان دشتی به دام قانون افتادند