مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 08:352018-03-24اقتصادي

حبیبی: مردم باید روی کالاهای تولید کشور حساسیت داشته باشند


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال یعنی حمایت از تولید داخلی باید همه دستگاه ها و قوای کشور با یکدیگر هماهنگ باشند، - گفت: مردم باید بر روی کالاهای تولید کشور حساسیت داشته باشندکه که لازمه آن قیمت و کیفیت مناسب کالای تولید داخلی است.

محمدنبی حبیبی در گفت وگو با ایسنا درباره شعار سال، اظهار کرد: معتقدم شرط لازم برای تحقق شعار سال جاری، همان تلاش خیلی بیشتر دستگاه های مختلف کشور از جمله قوه مجریه در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ما اگر می خواهیم از کالای ایرانی حمایت کنیم باید ابتدا تولید داخلی داشته باشیم تا به مردم توصیه کنیم که حتی المقدور به جای خرید کالای خارجی، کالای تولید داخل بخرند.

وی در ادامه افزود: تحقق شعار سال با سخنرانی و ابراز امیدواری کردن از طرف قوای سه گانه محقق نمی شود البته بیان مطالب، مقدمه ای برای اجرای آن است اما باید در عمل شعار سال محقق شود.

همه لوازمی که تحقق شعار سال گذشته را عملی می کند، مقدمه ای برای تحقق شعار سال جاری است و باید اجرا شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: قاچاق و واردات بی رویه دو عامل تخریب کننده تولید داخلی است بنابراین برای تحقق شعار سال هم باید اقدام سلبی و هم اقدام ایجابی انجام داد و اگر به این دو عامل توجهی نکنیم در سال جاری موفقیت چندانی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: مردم باید روی کالاهای تولید کشور حساسیت داشته باشند

حبیبی: مردم باید روی کالاهای تولید کشور حساسیت داشته باشند