مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 07:352018-03-24سياسي

جعفر کوشا: شادی اجباری،تحمیلی، دستوری و فرمانی نیست


یک وکیل دادگستری با بیان این که «نمی توان شادی را به مردم القا کرد»، گفت: شادی با لوازم و وسایل خود بوجود می آید، یعنی در واقع شادی اجباری، تحمیلی، - یک وکیل دادگستری با بیان این که نمی توان شادی را به مردم القا کرد ، گفت: شادی با لوازم و وسایل خود بوجود می آید، یعنی در واقع شادی اجباری، تحمیلی، دستوری و فرمانی نیست ولی می توان به برخی از موارد در قانون اشاره کنیم که مراد از این موارد این است که مردم بتوانند شاد و در رفاه باشند.

جعفر کوشا در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در قانون اساسی صراحتا به حق بر شاد زیستن به عنوان حقوق طبیعی و حقوق بشری اشاره نشده است ، گفت: همچنین نمی توانیم از موارد دیگر استنباط کنیم که این حق به عنوان حق مسلم وجود دارد.

در حقیقت همواره تمامی تلاش های دولت ها و حاکمیت ها برای ایجاد رفاه و امیدواری برای مردم بوده است تا مردم بتوانند به یک زندگی طبیعی و مرفه برسند که در نتیجه این می تواند هدف ما برای یک زندگی شاد باشد و در حقیقت آن اهرم هایی که ما در قانون اساسی بعنوان حقوق ملت در نظر می گیریم همگی به هدف شاد زیستن و امیدوار بودن به آینده منجر می شود.

وی عنوان کرد: بنابراین اگر ما بخواهیم شاد زیستن را بعنوان یکی از حقوق در نظر بگیریم مسلما قانونگذار نمی تواند آن را با صراحت بیان کند به دلیل این که ما نمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفر کوشا: شادی اجباری،تحمیلی، دستوری و فرمانی نیست

جعفر کوشا: شادی اجباری،تحمیلی، دستوری و فرمانی نیست