مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 13:462018-03-23سياسي

با صدور پیامی زاهدی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد را تسلیت گفت


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد از اساتید انقلابی کشور را تسلیت گفت.

- زاهدی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد را تسلیت گفت رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد از اساتید انقلابی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"، محمد مهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد از اساتید انقلابی کشور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در آغاز سال نو، حادثه ای تلخ قلب جامعه دانشگاهی کشورمان را شکست و به درد آورد؛ درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد استاد دانشمند و انقلابی، ضایعه ای است که جبران آن بسیار سخت می نماید.

این پیام تصریح می کند: این استاد گرانقدر تمام سالهای تلاش علمی خود را برای عزت و تربیت سرمایه های انقلاب اسلامی وقف کرده بود و بی تردید برای سال 97 نیز برنامه های گسترده ای داشت؛ کما اینکه سالها دانش خود را در عرصه کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی و ارتقاء تولید ملی بکار برده بود.

در این پیام تأکید شده است: اینجانب یقین دارم که صداقت و درستکاری توأم با معنویت کم نظیر، توشه ای بزرگ برای راه آخرت دکتر صدر نژاد است؛ وظیفه می دانم در نهایت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صدور پیامی زاهدی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد را تسلیت گفت

با صدور پیامی زاهدی درگذشت پرفسور سید امیرالدین صدرنژاد را تسلیت گفت