مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 12:152018-03-23اجتماعي

برگزاری «شبی با موزه» در موزه مادر ایران/"تعطیلی لوور در شب"


مدیرکل موزه ملی ایران از برگزاری «شبی با موزه» به صورت رایگان در روز یک شنبه پنجم فروردین امسال در موزه ملی ایران خبر داد.

- برگزاری شبی با موزه در موزه مادر ایران/"تعطیلی لوور در شب" مدیرکل موزه ملی ایران از برگزاری شبی با موزه به صورت رایگان در روز یک شنبه پنجم فروردین امسال در موزه ملی ایران خبر داد.

جبرییل نوکنده در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که این طرح قرار است از ساعت 19 تا 22:30 در دو بخش دوران اسلامی و ایران باستان در موزه ملی ایران برگزار شود، ادامه داد: در طرح رایگان شبی با موزه بازدید عموم از دو بخش دوران اسلامی و ایران باستان امکان پذیر است، اما نمایشگاه لوور در تهران و به من نگاه کن - مجموعه عکس های عباس کیارستمی از موزه لوور- در آن زمان امکان بازدید ندارد.

به گفته ی وی با وجود برگزاری این طرح، موزه ملی ایران و بخش های دوران اسلامی، ایران باستان و دو نمایشگاه "لوور در تهران" و "به من نگاه کن" روند عادی روزانه خود را از ساعت 9 تا 19 طی می کنند.

وی با بیان این که طرح شبی با موزه با همکاری شهرداری منطقه 12 و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برگزار می شود، اظهار کرد: شهرداری و میراث فرهنگی استان تهران در حال بررسی هستند تا یکسری از آیین های نوروزی مخصوص تهران در این شب در موزه ملی ایران برگزار شوند، چون این مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «شبی با موزه» در موزه مادر ایران/"تعطیلی لوور در شب"

برگزاری «شبی با موزه» در موزه مادر ایران/"تعطیلی لوور در شب"