مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 10:412018-03-23اجتماعي

اتخاذ تدابیر ویژه برای برقراری امنیت مسافران و زائران امام رضا(ع)


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از اتخاذ تدابیر ویژه برای برقراری امنیت مسافران و زائران امام هشتم (ع) از سوی نیروی انتظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سمنان، سردار ابراهیم کریمی پیش از ظهر امروز با حضور در استان سمنان از وضع برقراری نظم و امنیت در این استان و راه های مواصلاتی بازدید و در جلسه قرارگاه نوروزی استان سمنان شرکت کرد.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در این جلسه گفت: عملکرد پلیس استان سمنان در جاده ها و داخل شهرها بر اساس ارزیابی صورت گرفته بسیار خوب بود.

وی اضافه کرد: تدابیر بسیار خوبی برای برقراری امنیت مسافران و زائران امام هشتم (ع) پیش بینی شده است که از سوی نیروی انتظامی اجرایی می شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین بر لزوم خدمات رسانی ویژه به مسافران نوروزی و زائران رضوی در راه های کشور از جمله محورهای مواصلاتی استان سمنان تأکید کرد.

کریمی یادآور شد: پلیس می کوشد تا در ایام تعطیلات نوروزی، امنیت مسافران و نیز شهروندانی که در شهرها و روستاها حضور دارند، به خوبی تأمین شود و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس در همه حال آماده هستند تا به مردم خدمت کنند و این خدمات رسانی تا امروز به شکل مطلوبی ادامه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر ویژه برای برقراری امنیت مسافران و زائران امام رضا(ع)

اتخاذ تدابیر ویژه برای برقراری امنیت مسافران و زائران امام رضا(ع)