مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 10:402018-03-23اقتصادي

لزوم حفظ اصالت روستای صخره ای میمند


معاون رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار کرد:روستای میمند شهربابک یک منظر فرهنگی نیمه کویری است که اهمیت آن به دلیل کوچ سه مرحله ای بومیان این منطقه است که باید سعی کنیم اصالت این اثر را حفظ کرد و استاندارد لازم را در بارگذاری گردشگران .

- معاون رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار کرد:روستای میمند شهربابک یک منظر فرهنگی نیمه کویری است که اهمیت آن به دلیل کوچ سه مرحله ای بومیان این منطقه است که باید سعی کنیم اصالت این اثر را حفظ کرد و استاندارد لازم را در بارگذاری گردشگران در نظر بگیریم تا این اثر دچار فرسایش نشود که می توان با رسیدگی به بعد گردشگری روستاهای اطراف در توزیع این بار و بهره مندی کل منطقه از صنعت گردشگری گام مهمی برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا " طالبیان" در حاشیه بازدید از روستای صخره ای میمند شهربابک با اشاره به ثبت جهانی این روستا،بیان کرد: ثبت جهانی یک اثر،پایان یک پروژه یا فعالیت نیست بلکه شروع یک پروسه عظیم در جهت معرفی این اثر منحصر به فرد در سطح جهانی و آماده کردن زیرساخت های لازم در جهت جذب گردشگر داخلی و خارجی است.

وی افزود: در کنار این برنامه جامع، یک برنامه مدیریتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته می شود که در این دو سالی که میمند شهربابک به ثبت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ اصالت روستای صخره ای میمند

لزوم حفظ اصالت روستای صخره ای میمند