مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 10:112018-03-23بين الملل

آمریکا نقش تخریبگری خود در منطقه را به رژیم سعودی واگذار کرده است


آمریکا نقش تخریبگری خود در منطقه را به رژیم سعودی واگذار کرده است.

- علیرضا احساندوست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت انقلاب مردم بحرین، اظهار کرد: انقلاب مردم بحرین در جریان تحولات بیداری اسلامی بود که چند سال پیش در منطقه جنوب غرب آسیا اتفاق افتاد و در واقع مقابله ای با آمریکایی ها و انگلیسی ها و به طور کلی مقابله با نظام استکباری است.

وی، هدف دوم انقلاب مردم بحرین را سرنگونی دیکتاتوری از خاندان بن حمد دانست و بیان کرد: وابستگی این فرد به دستگاه انگلیس مشخص و واضح است و این فرد به زور و اجبار بر این خاندان حاکم شده و اکثریت مردم شیعه بحرین که تا امروز هم حق رأی نداشتند، خواستار سرنگونی این دیکتاتور از منصب قدرت هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هدف سوم انقلاب مردمی بحرین بر پایه نظریه هر نفر یک حق رأی در مکتب انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: نظام های دموکراسی هم شیوه هر نفر یک حق رأی را می پسندند، اما مردم بحرین از این حقوق طبیعی اولیه نیز محروم هستند، بنابراین انقلاب اسلامی مردم بحرین بر پایه این هدف شکل گرفته است و همواره فراز و نشیب هایی داشته است.

احساندوست با اشاره به همراهی رژیم سعودی در سرکوب مردم بحرین، بیان کرد: عربستان سعودی نسبت به کشورهایی مانند قطر، یمن و بحرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نقش تخریبگری خود در منطقه را به رژیم سعودی واگذار کرده است

آمریکا نقش تخریبگری خود در منطقه را به رژیم سعودی واگذار کرده است