مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 08:402018-03-23فناوري

حواس خود مشترکان به تخلف های اینترنتی جمع باشد!


ارائه اینترنت ثابت با تعرفه های قبلی ممنوع است و اگرچه رگولاتوری نظارت دوره ای برروی پرتال ها و سامانه های امور مشترکین دارد، اما به دلیل تعداد بالای مشترکین، - امکان تخلف دور از چشم رگولاتوری هم وجود دارد و این موضوع نیازمند ارائه شکایت مشترکان در صورت برخورد با موارد اینچنینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه اغلب کاربرانی که استفاده زیادی از اینترنت دارند و اخبار مربوط به تغییر تعرفه ها و قیمت ها را پیگیری می کنند، به اطلاع رسانی از طرف خود اپراتور برای تغییر قرارداد نیاز ندارند، اما برخی دیگر از کابران که شاید به دلایل مختلف، اطلاع دقیقی از این اخبار نداشته باشند، باید به نحوی مطلع شوند تا نسبت به تغییر قرارداد خود اقدام کنند.

با اجرایی شدن تعرفه های جدید اینترنت ثابت، ارائه کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت ثابت از طریق فناوری های سیمی (ADSL) و فیبر، ملزم به تنظیم جداول تعرفه ای جدید برمبنای سرعت اتصال و به صورت غیرحجمی و با درنظر گرفتن سقف مصرف منصفانه شدند.

در مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تعرفه های جدید اینترنت، اپراتورهای ارتباطی از فروش بسته های قدیمی منع شده و تمامی آن ها موظف شدند با به پایان رسیدن قرارداد کاربران، سرویس جدید را به آنها ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواس خود مشترکان به تخلف های اینترنتی جمع باشد!

حواس خود مشترکان به تخلف های اینترنتی جمع باشد!