مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 21:262018-03-22سياسي

وزیر اطلاعات: نتاید برای خدمتگزاری به مردم منت بگذاریم/ کالای ملی لایق حمایت است


مسؤولان باید برای خدمتگزاری به مردم گام بردارند چون خدمت برای مردم حق آن ها است و نباید برای خدمتی که به مردم انجام می دهیم بر سر آن ها منت بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از لامرد، سید محمود علوی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان های لامرد و مُهر که به صورت مشترک در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: در فرهنگ اسلام اصل برای مردم است و از نظر قرآن همه چیز روی زمین برای مردم است.

وی افزود: باید برای خدمتگزاری به مردم قدم برداریم چون خدمت برای مردم حق آن ها است و نباید برای خدمتی که برای مردم انجام می دهیم منت بگذاریم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه باید نگاه ما به مسؤولیت یک نگاه قرآنی باشد، گفت: مسؤولیت امتحان است و نوع برخورد با مردم خیلی مهم است، نکند فکر کنید که به خاطر مسؤولیت از مردم بالاتر هستید.

علوی اضافه کرد: دین ما دین اخلاق است چرا که وقتی مردم حرمت و کرامت ببیند پروانه وار دور شمع مسؤولان می چرخند و این نظام با حضور مردم و خدمت عاشقانه مسؤولین سد بزرگی در برابر مکر و حیله دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه جامعه ما را به وحدت و همدلی می رساند، خوش رفتاری خدمتگزاران است زیرا خدمت حق مردم بر ما است و زمانی که حق مردم را ادا می کنیم باید خوشحال باشیم که وام مردم را داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: نتاید برای خدمتگزاری به مردم منت بگذاریم/ کالای ملی لایق حمایت است

وزیر اطلاعات: نتاید برای خدمتگزاری به مردم منت بگذاریم/ کالای ملی لایق حمایت است