مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 14:402018-03-22سياسي

برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی


مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی ویژه خردسالان و کودکان 5 تا 12 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود آسیما در ارتباط با برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی اظهار کرد: این جشنواره ویژه خردسالان و کودکان 5 تا 12 سال است و مهلت ارسال آثار این جشنواره تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه این جشنواره بخشی از هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است، افزود: روش نقاشی و قطع آثار آزاد است و نام و فامیل، تاریخ تولد، شماره تماس و آدرس دقیق در پشت اثر باید نوشته شود همچنین ارسال آثار از طریق ایستگاه های نوروزی سازمان جوانان در سراسر کشور و شعب جمعیت هلال احمر است.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه موضوعات این جشنواره صلح و دوستی و خدمات هلال احمر است، خاطر نشان کرد: آثار برتر از سیما پخش و جوایزی به برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.

آسیما در مورد طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهارکرد: این طرح از روزهای پایانی سال 96 در بیش از 800 پست در سراسر کشور اجرا و تا 14 فروردین 97 با مشارکت حدود 20 هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی

برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی