مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 14:012018-03-22حوادث

سگ عظیم الجثه سیاه، نگهبان مواد مخدر مخلوط!


در شیراز خانه ای که در آن مواد مخدر زیر آشیانه یک سگ عظیم الجثه سیاه رنگ پنهان بود، کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، فرمانده انتظامی فارس ظهر امروز به همراه خبرنگاران در خانه ای در نزدیکی دروازه قرآن شیراز حضور یافته و توضیحاتی پیرامون این خانه و فردی که در آن مواد مخدر را با انواع ضایعات حیوانی مخلوط کرده و به مردم می فروخت، ارائه کرد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: این فرد در خانه ای که متأسفانه در منابع طبیعی نیز ساخته شده بود، مواد مخدر را مذاب کرده و با ضایعات حیوانی، انواع قرص ها و مواد گیاهی مخلوط کرده و به مردم می فروخت که انواع بیماری های گوارشی ناشی از همین مسئله است.

گودرزی با نشان دادن محل مخفی کردن مواد مخدر در گوشه حیاط این خانه، ادامه داد: این افراد مواد مخدر را زیر لانه سگی وحشی و عظیم الجثه جاسازی کرده و کسی قدرت دسترسی به آن را نداشت! یادآور می شود این سگ عظیم الجثه به رنگ سیاه در حیاط این منزل رؤیت شد.

فرمانده انتظامی فارس همچنین گفت: انواع بیماری های کبدی حاصل این کار ناجوانمردانه قاچاقچیان است که مردم را دچار آن می کنند.

وی اضافه کرد: اگر افراد معتاد این وضعیت را ببینند که با چه شرایطی مواد مخدر را به خورد آنان می دهند، شاید دست از اعتیاد خود بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ عظیم الجثه سیاه، نگهبان مواد مخدر مخلوط!

سگ عظیم الجثه سیاه، نگهبان مواد مخدر مخلوط!