مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 13:562018-03-22سياسي

نیروی زمینی ارتش مصرف تولید داخلی را در الویت قرار می دهد


ما در نیروی زمینی امسال نیز مصرف تولید داخلی را در اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالا های ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های تیپ 71 ابوذر اظهار داشت: سالی را که پشت سر گذاشتیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال بسیار پر فراز و نشیبی بود که فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات نوروزی نیز به آن اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته عزیزانی در کنار ما بودند و الان خفته در خاک هستند، افزود: در این لحظه از تحویل سال جدید آن ها را فراموش نکنیم به ویژه شهدای عزیزمان که امنیت امروز را ما مدیون آن ها هستیم.

امیر حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تاکید کرد: حمایت از تولید ملی بسیار مهم است که معظم له امسال را به این عنوان نامگذاری فرمودند.

نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالا های مصرفی را از تولیدات داخل فراهم و استفاده می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در سال جدید نیز ما در نیروی زمینی مصرف تولید داخلی را اولویت قرار می دهیم تا شکوفایی و رونق کالا های ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش مصرف تولید داخلی را در الویت قرار می دهد

نیروی زمینی ارتش مصرف تولید داخلی را در الویت قرار می دهد