مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 11:212018-03-22حوادث

تندباد نوروزی در مازندران حادثه آفرید/ از ریزش دیوار تا کنده شدن درختان


معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: ریزش دیوار و سقف و سقوط درختان، داربست، بنر و چادر از عمده حوادث بر اثر تندباد در مازندران بوده است.

- اسماعیل حسین زاده درباره مأموریت های آتش نشانی ساری به دلیل تندباد روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در ساری اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مأموران آتش نشانی در حالت آماده باش کامل بودند که هفت مورد حادثه به دنبال داشت.

وی به ریزش دیوار در حال ساخت منزلی در معلم روی سقف منزل همسایه گفت: مأموران بلافاصله پس از اعلام در محل حادثه حضور پیدا کردند که خوشبختانه مصدومی دربرنداشت.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ادامه داد: حادثه دیگر ریزش دیوار در شریف آباد بود که این حادثه دو مصدوم داشت.

حسین زاده بیان کرد: عمده حوادث براثر تندباد سقوط درختان، داربست، بنر و چادر بوده است.

وی با اعلام اینکه مأموران آتش نشانی طی ایام نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: همچنین تیم تجسس و امدد و نجات نیز به صورت کشیک مستقر هستند.

*حریق دو منزل به دلیل روشن کردن شمع معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به حریق منزلی نیم ساعت قبل از سال تحویل در ذغال چال اشاره کرد و گفت: همچنین دو ساعت از آغاز سال تحویل دو حریق منزل داشتیم که دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد نوروزی در مازندران حادثه آفرید/ از ریزش دیوار تا کنده شدن درختان

تندباد نوروزی در مازندران حادثه آفرید/ از ریزش دیوار تا کنده شدن درختان