مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 09:452018-03-22سياسي

خبر خوش مسئولان استان قزوین برای سال 97


مسئولان مختلف استان قزوین مهم ترین خبر خوش حوزه مدیریتی خود را برای سال 1397 در گفت وگو با ایسنا منطقه قزوین بیان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1397 آبستن اتفاقات مختلف است، اتفاقاتی که خوب و بدشان بعضاً به تصمیمات و برنامه ریزی های مدیران و مسئولان بستگی دارد؛ در این گزارش با مسئولان مختلف استان در حوزه های متفاوت به گفت وگو نشستیم تاخبر خوش آن ها را برای سال 1397 بشنویم.

بهمن طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در بحث بودجه 97 آن چیزی که به تصویب رسید می تواند تحولات خوبی را در سطح استان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، مباحث عمرانی، توسعه راه ها، آماده سازی صادرات به خارج از کشور و خدمات رقم بزند.

امیدواریم با تلاش مسئولان اجرایی استان این امر محقق شود؛ ضمن اینکه ما نیز به صورت شبانه روزی برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

مریم بیدخام مدیرکل فرهنگی- اجتماعی استانداری قزوین مقدمات راه اندازی ثبت الکترونیکی طلاق به منظور کاهش آمار طلاق فراهم شده است و این سامانه در سال آینده راه اندازی خواهد شد.

افرادی که به هر دلیلی نمی توانند تفاهم داشته باشند وقتی برای طلاق اقدام می کنند در این سامانه اطلاعات آنان ثبت خواهد شد که طی تفاهم نامه بهزیستی و دادگستری افراد مراجعه کننده برای طلاق برای حل مشکل موجود به مشاوران ارجاع داده خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مسئولان استان قزوین برای سال 97

خبر خوش مسئولان استان قزوین برای سال 97