مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 09:362018-03-22سياسي

یادداشت/ قاسم جعفری کالای ایرانی یعنی فکر، طرح، محصول و خدمت همه بومی و وطنی


گر چه تبیین مفهومی حمایت از کالای ایرانی ضروری است ولی هدف بندی عالمانه و واقع گرایانه و ترسیم و توزیع درست نقش ها و ایفای مطلوب آن از جانب تصمیم سازان، - کالای ایرانی یعنی فکر، طرح، محصول و خدمت همه بومی و وطنی گر چه تبیین مفهومی حمایت از کالای ایرانی ضروری است ولی هدف بندی عالمانه و واقع گرایانه و ترسیم و توزیع درست نقش ها و ایفای مطلوب آن از جانب تصمیم سازان، تصمیم گیران و عوامل میدانی پاشنه آشیل موفقیت این کار با عظمت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، قاسم جعفری عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی یادداشتی در خصوص حمایت از کالای ایرانی و ضمن بررسی ابعاد مختلف این موضوع نوشت: گر چه تبیین مفهومی حمایت از کالای ایرانی لازم و ضروری است اما مهم تر از آن نقشه راه اجرایی و اقدام همگانی است.

رهبری فرزانه فرمودند دولت و ملت هر کدام به نوعی مخاطب این شعار هستند.

هدف بندی عالمانه و واقع گرایانه و ترسیم و توزیع درست نقش ها و ایفای مطلوب آن از جانب تصمیم سازان، تصمیم گیران و عوامل میدانی در وزارتخانه و اداره و مدرسه و دانشگاه و کارخانه و مزرعه و بازار، پاشنه آشیل موفقیت این کار با عظمت است.

متن این یادداشت به شرح زیر است: می خواهم در طلیعه سال نو از بحث شیرین ازدواج، شروع کنم، بدان امید که همه جوانان این مرز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ قاسم جعفری کالای ایرانی یعنی فکر، طرح، محصول و خدمت همه بومی و وطنی

یادداشت/ قاسم جعفری کالای ایرانی یعنی فکر، طرح، محصول و خدمت همه بومی و وطنی