مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 08:162018-03-22سياسي

نماینده مردم یزد: حمایت از کالای ایرانی؛ تاکید بر اقتصاد مقاومتی است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همان گونه که تصور می رفت رهبر معظم انقلاب امسال هم با انتخاب شعار حمایت از کالای ایرانی به نوعی شعاری مرتبط با مسئله اقتصاد مقاومتی بیان فرمودند و براین مسئله مجدداً تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با یزد آوا؛ شیرین ترین اتفاق سال 96 را حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی دانست و در خصوص تلخ ترین اتفاق سال گذشته هم گفت: اعتراضات مردم و حضور آنان در خیابان ها اتفاق بسیار تلخی بود چراکه این ماجرا نشان داد مسئولان کشور در هر سه قوا آن گونه که مورد رضایت مردم باشد عمل نکردند و کار را به جایی رساندند که آنان تصمیم گرفتند برای رساندن صدای به حق خود به گوش مسئولان به کف خیابان ها بیایند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: مسئولان باید از هر دو این اتفاقات درس عبرت بگیرند و تلاش کنند در سال 97 تمام عزم خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان جزم کنند.

موسوی افزود: برای مردم دسته و گروه سیاسی معنا ندارد و در پیش چشم آنان همه اعضای این گروه ها و مسئولانی که در دستگاه های مختلف بر مسند امور قرار دارند یکی هستند و تنها انتظار مردم این است که هر کس با هر اندیشه سیاسی بر کرسی حکومت قرارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم یزد: حمایت از کالای ایرانی؛ تاکید بر اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم یزد: حمایت از کالای ایرانی؛ تاکید بر اقتصاد مقاومتی است