مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 22:412018-03-21سياسي

کاهش 5 برابری عوارض ورودی به جزیره قشم


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از کاهش حدود 5 برابری عوارض ورود به جزیره قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قشم، حمیدرضا مومنی دقایقی قبل در برنامه زنده شب های قشم که از شبکه خلیج فارس پخش شد، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: به دنبال سفر رییس جمهور در اسفندماه سال گذشته به هرمزگان، موضوع درخواست کاهش عوارض ورودی به جزیره قشم مطرح و به صورت ویژه مورد بررسی این سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستور رییس جمهور و طی رایزنی‎های انجام شده از نیمه شب امشب عوارض ورودی برای بومیان و شهروندان قشم 5 برابر کاهش می یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پیش از این عوارض ورودی به جزیره قشم رقمی برابر با 15 هزار تومان بود که این رقم از امشب به 3 هزار و 750 تومان کاهش می یابد.

وی این کاهش عوارض ورودی را عیدی دولت به قشمی‎ها عنوان کرد و بیان داشت: شهروندان که کارت شهروندی قشم داشته باشند و بومیان این منطقه و کسانی که متولد قشم هستند، می توانند از این کاهش عوارض بهره‎مند شوند.

مومنی با بیان اینکه این افراد می توانند در هفته پنج بار با عوارض جدید ورودی تردد داشته باشند، تصریح کرد: هر کارت شهروندی نیز می تواند یک خودرو را پوشش دهد که این به معنای آن است که در یک خانواده چهار نفره که دارای چهار کارت شهروندی هستند، همه می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 برابری عوارض ورودی به جزیره قشم

کاهش 5 برابری عوارض ورودی به جزیره قشم